7.6.16

24

Lauantaina sain ihania neitejä kylään ja juhlistettiin hieman ennakkoon syntymäpäivääni, joka on oikeasti tänään. Tuntui hassulta olla muutama tunti erossa vauvasta, mutta oli ihana nähdä ystäviä ja vaihtaa kunnolla kuulumisia pitkästä aikaa. Kyllähän se ikävä kerkesi iskeä ja kotiin tullessa nuuhkuttelin nukkuvaa pientä pitkän tovin.
Uusi mekko löytyi perjantain keskustareissulla Gina Tricotilta ja päätyi heti päälle! Mielestäni se on täydellinen kesän juhliin: vaalea, hempeä ja kevyt.
Off shoulder-tyyliset mekot ja paidat taitavatkin olla nyt muotia ja tykkään kyllä kovasti.
Mitä mieltä olette mekosta?
Mutta huh, 24-vuotta. 
Niin sitä taas napsahti yksi vuosi lisää. 
Vuoteen on mahtunut aivan huikeita juttuja ja päällimmäisenä tietenkin raskaus ja neidin syntymä. Ensi vuonna juhlistetaankin vähän isompia etappeja: minun 25v, sekä poikaystävän 30v synttäreitä. Minulle ei varmaan koskaan tule minkäänlaista ikäkriisiä, sillä poikaystävä on aina minua vanhempi ja onhan tässä melko upeita juttuja jo saavutettu. 
Odotan innolla mitä seuraava vuosi tuo tullessaan. :)

<3: Roosa

5 kommenttia:

  1. Ihana Mekko! <3 harmittaa, etten pystynyt tulemaan sun juhliin.. Mutta nähhää pian ja hyvää syntymäpäivää tätäkin kautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Enni! <3 Juhlitaan joskus paremmalla ajalla :)

      Poista
  2. Haha eikä, ollaan just minä ja mun poikaystävä samanikäsiä!! :D Aina itekin naureskelen että mulle ei varmaan tuu ikinä ikäkriisiä :D Muuta kun poikaystävän puolesta :'DD Mutta aivan ihana mekko ja upee oot! :))

    VastaaPoista