28.12.15

The greatest gift

 Heiii kaikki ja ihanaa myöhäistä joulua! <3
Meillä joulua vietettiin ensin poikaystävän vanhempien luona, jonka jälkeen siirryttiin porukalla minun kotikotiin. Sai kyllä syödä niin, että napa paukkui, vaikka multa jäikin välistä muutama joulupöydän herkku. Saatiin todella upeita lahjoja ja saadaan kyllä kunnon hemmottelua ensi vuonna mukavilla lahjakorteilla. 
Sydän meinaa pakahtua onnesta, kun miettii, että ensi vuonna meidän joulupöydässä istuu pikkuinen papana omassa syöttötuolissaan. 
Ihana tyttäremme. <3 
 Raskaus on ollut melko vaikea tähän asti, mutta toivottavasti loppua kohden olo helpottuisi. Kaikki on kuitenkin sen arvoista, sillä mahassa pyörii hyvinvoiva vauva. Ihana, kun oppii pikkuhiljaa tuntemaan pienokaisen oman rytmin ja ihanat liikkeet. Monena iltana nukkumaanmeno venyy ja venyy, kun tuijotellaan lumoutuneena mun mahaa ja katsellaan pyörähdyksiä sekä iskuja. Oon löytänyt ihan kiitettävän läjän jo pieniä vaatteita ja en malttais lopettaa niiden ihastelua. Ajattelin jättää niiden pesemisen vasta äitiyslomalle, mutta oon silti hipelöinyt niitä ja viikannut ne melkein joka päivä uudestaan. 
Oon myös pitänyt kotona minimuotinäytöksiä tulevalle isille, asettelemalla vaatteita mahan päälle. 
Tuntuu, että oon pysynyt melko järjissäni koko alkuraskauden, mutta nykyään saatan löytää itseni nyyhkyttämästä pieni vauvanbody sylissä, että miten kukaan voi olla niin pieni. 
Ehkä nämä on niitä kuuluisia raskaushormoneja. :)
Onko kaikilla kivoja suunnitelmia loppuvuodelle? 
Mulla olis tarkoitus treffailla ystäviä, järkkäillä kotia ja yrittää kirjoittaa muutama rästiin jäänyt postaus. :) Uuden vuoden juhlat vietellään yllättäen melko rauhallisissa, mutta varmasti mukavissa merkeissä. 
Vuodesta 2016 tulee niin ihana. <3

<3: Roosa

7 kommenttia:

  1. <3 taas meikä tippalinssissä lukee sun postausta! :')

    VastaaPoista
  2. Ihanan kuuloinen joulu ja ompas mukava kuulla, että teille tulee pikku prinsessa. ♥

    VastaaPoista
  3. Näitä postauksia ei voi lukea ilman kyyneliä :') niin ihanaa!!

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus! Ja ihana sinä! <3 oli mukava käydä hamstraa nuita vauvanvaatteita :)
    - siskosi O <3

    VastaaPoista