20.4.15

La Cucaracha

Oon viime aikoina ollu niin uupunut! 
Oon saattanut siirtää aamusin herätyskelloa monilla tunneilla ja silti pitkien hyvien yöunien jälkeen väsyttää ihan kauheena. Oon yrittänyt pikkuhiljaa tehdä itsestäni aamuihmistä, tosin välillä nukkumaan pääsee vasta aikaisin aamuyöllä ja vaikka uni tulisi aikaisin, pääsee ylös vasta puolenpäivän jälkeen. Välillä vuorotyöläisenä on vaikea löytää mitään rytmiä elämään ja se ärsyttää. Oon ihan äärettömän onnellinen siitä, että viikon päästä oon jo kesälomalla! Oon tehny koko talven töitä niin lähellä maksimirajaa (varsinkin sitä omaa) ja vaikka oon tosi ylpeä siitä kuinka reippaana oon jaksanu olla, niin kyllä se loma tulee enemmän kuin tarpeeseen. 
Välillä tuntuu myös, että yhteinen aika on niin kortilla poikaystävän kanssa, sillä molemmat tehdään vuorotyötä ja toinen käy vielä koulussa. Maailman paras tunne on tulla pitkän päivän jälkeen kotiin ja löytää toinen vaikka pelaamasta xboxia sohvalla tai syvässä unessa peittojen alta ja kömpiä sinne viereen. 
Ei mitään ihmeellistä vaan sitä ihan tavallista arkea ja niitä pieniä hetkiä, joita arvostaa ihan äärettömän paljon. Se vaan, että toinen on siinä vieressä, ihan lähellä. Vetää unisena kainaloon tai ärsyyntyy, kun heilun telkkarin edessä ja pelit menee pilalle. Tai se, että pitkän päivän jälkeen jaksetaan laulaa espanjankielistä kansanlaulua La Cucarachaa yhteen isoon ääneen (en muista ees mistä tää on alkanu, mutta tuntuu olevan tän kodin vakiolaulu) tai kuiskaillaan toisen korvaan toinen toistaan tyhmempiä haukkumanimiä ja nauraa räkätetään kuinka pöljiä sitä ollaankaan. 
Musta on ihan parasta, että saadaan olla kohta viikko ihan kahestaan reissussa. 
 
  Oho tulipa pitkä teksti, mutta nyt ihan muihin asioihin!
 Kävin viimeviikolla pyörähtämässä Lindexillä ja yllättäen katse kiinnittyi hattuihin. Tämä ihana kuvissa näkyvä yksilö roikkui ainoana kappaleena ilman hintalappuja ja sovittelin sitä tovin päähäni. Onneksi kysyin myyjältä hintaa, sillä se oli -75% alennuksessa ja hintaa sille jäi vaivaiset seitsemän euroa. Eihän sitä kauppaankaan voinut jättää vaikka oon yrittänytkin säästää kaiken rahan Pariisiin. No.. hattuja ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan tällaisella hattuhullulla.
Ihan näin lämmin ulkona ei vielä oo, mutta halusin näyttää teille tarkemmin tuon ihanan olkapäät paljastavan paidan! Mulla on sama pinkkinä ja vaikka harvemmin ostan samaa vaatetta kaksin kappalein, ihastuin tähän niin paljon viime kesänä Kuopiossa, että oli pakko ostaa. Ootteko myös samaa mieltä siitä, että vaaleat revityt farkut kuuluvat kesään? (Vaikka poikaystävä hienosti ilmoitti, että "kokonaan revityt farkut eivät ole enää muotia, vaan yksittäiset halkiot polvien kohdalla" kiitos iltalehden artikkelin). Ne passaa mun mielestä melkein minkä vaan kenkien tai kesäisen lookin kanssa.
Mitä mieltä ootte asusta ja kuvista?
Onko teillä vinkkejä aamu-unisuuden selättämiseen tai miten saisi itsestä kuorittua aamuihmisen?
 <3: Roosa

P.s. Kiitos tosi paljon kaikille viime aikoina kommentoneille! Mulla on itellä niin paljon petrattavaa kommentteihin vastaamisen ja postaustahdin kanssa, mutta ihana huomata, kuinka vanhat ja uudet lukijat jättävät kommenttia. <3 Ootte piristäneet mun päiviä ihan hirveän paljon kauniilla sanoillanne. PUS!

14 kommenttia:

  1. aivan ihana asu, toi hattu sopii sulle mielettömän hyvin!! :) oon hurahtanut kans hattuihin ihan täysin, ja löysin tukholmasta ihanan vaaleanpunaisen yksilön :) myös revityt farkut on ihanat, kuuluu kyllä niin vahvasti kevääseen ja kesään! sun juttuja on aina ihana lueskella, oot niin pirteä ja iloinen persoona :) liian harvoin vaan tulee kommentoitua, siinä pitäis kyllä itelläkin petrata! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon aivan todella ihanasta kommentista Jenni!! Piristit mua ihan älyttömästi! <3 :)

      Poista
  2. Oot kyllä sellanen kaunotar..! :) <3 Ihastuttava tää asu ja kuvatkin, tykkään kovasti!

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia Roosa!!! :0<3 olet niin mielettömän kaunis ja tää asu iskee muhun jotenkin ihan erityisellä tavalla! <3 sää oot niin ansainnut reissun oman kullan kanssa!!

    VastaaPoista
  4. Minäkin kaipaisin jotain vinkkejä aamuihin.. Tai siis jollain tavalla musta on ehkä kuoriutunut aamuihminen, ku nykyään v.loppusinkin herään viimeistään ysiltä.. mutta arkisin aamut on kamalinta mitä tiiän. Nämä kuvat sinusta on niiin kauniita. Ei löydy sanoja kertomaan kuinka kauniita! näissä on ihanan rauhallinen tunnelma, sun asu on todella mun mieleen ja sää vaan oot niin kaunis, ettei mitään järkeä. ja sitten tuo miten kirjotit arkisista hetkistä poikaystäväsi kanssa.. luin tämän tekstin aamulla bussissa ja nyt uudestaan ja molemmilla kerroilla kyyneleet alkoivat valua silmistäni. Mää oon niin onnellinen sun puolesta, että sulla on tuollaista rakkautta elämässä <3 ja samalla tuli fiilis, että toivottavasti löytäisin vielä joskus itsekkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Enni. Kiitos paljon ihanista sanoista. Ihanaa, kun oot aina niin onnellinen mun puolesta ja oikeestaan kaikkien puolesta! Niin ihailtava piirre sussa! <3 Oot tärkeä! <3

      Poista
  5. Aivan ihana hattu ja sulle sopii niin hyvin tuommoiset päähineet! :) Oon ite myös vuorotyöläinen, joten tiedän tuskasi erittäin hyvin... Nyt yritän kuitenkin kääntää unirytmiä niin, että menisin aina kymmenen aikoihin nukkumaan (todellisuudessa ei kyllä tule onnistumaan, kun joskus pääsee töistä vasta kymmeneltä...) ja heräisin kuuden seitsemän aikaan. Rankkaa on ollut ekat päivät, mutta yritys on kova. Eikä se haittaa, jos joskus torkuttelee muutaman tunnin ;D

    Ja pakko vielä yhtyä Ennin kommenttiin, todella rauhallinen tunnelma näissä kuvissa ja on tosi ihanaa, että ihmisillä on tuommoista rakkautta elämässään. Vaikka ei vielä omalle kohdalle olekaan koskaan osunut, mutta joku päivä se oikea ihminen mullekin löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että en oo ainut joka tuskailee tuon asian kanssa vaikka ei tietenkään kenellekkään tollasta unettomuutta toivo!
      Ja kiitos kommentista. :) Kyllä se oikea ihminen löytyy <3

      Poista
  6. Vauuuu mitä kuvia, ihana bella! ♥

    VastaaPoista