28.11.14

Leave a little sparkle wherever you go

Ensimmäisenä, kiitos aivan ihanista kommenteista edelliseen postaukseen! <3 
Toisena, pahoittelut tästä pienestä postaustauosta. Ihana huomata kuinka pysytte messissä vaikka oon näin äärettömän hidas, hups! Kommentteja lukiessa taisi tämäkin neiti muutaman kerran herkistyä ja lähettää läheisille viestejä mun ihanista lukijoista, kiitos! Mukava kuulla, että mun höpötykset saa teille hyvän mielen. :)
Nyt ihan muihin asioihin!
Oon pitkään kaipaillut muutosta omiin tylsiin hiuksiini. Viime värjäyksestä oli yli vuosi aikaa ja vaikka oma värini on ihan OK, oli hiukset melko värittömät. Pähkäilin pitkään vaalean ja tumman välillä ja loppujen lopuksi kallistuin enemmän tummaan päin. 
Kiitos paljon ihanalle Disalle, rakastan mun uusia hiuksia! <3
Hiukset on luonnossa ehkä hitusen kylmemmän sävyiset!
 
 Kuvat on keskiviikolta, jolloin juhlimme poikaystävän sekä hänen luokkakamujen kanssa. Mulla oli päällä uusi ihana paljettimekko H&M:ltä johon rakastuin täysin! Jos saisin päättää, niin pitäisin tuota joka ikinen päivä!
Mitä mieltä uusista hiuksista ja mekosta?
Ihanaa viikonloppua kaikille! <3
<3: Roosa


22 kommenttia:

  1. Voi kun ihanat hiukset ja toi mekko on upea!

    VastaaPoista
  2. Hiukset ja mekko on täydellisiä.. aivan ihania <3

    VastaaPoista
  3. Nuo hiukset passaa sulle niiiin hyvin<33! Eli tykkään tosi paljon :) Ja mitä mekkoon tulee niin aivan täydellinen!!!!!<3

    VastaaPoista
  4. Tuo mekko on täydellisen värinen kimalluksineen! Kokeilin itekki mut oli vaan huonon mallinen ku hitusen liian lyhyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä! Niin täydellinen talven juhliin :) voi harmi.. mun käppänä jaloilla ei onneksi oo sitä ongelmaa :'')

      Poista
  5. Multa löytyy sama mekko ja onhan se kyllä ihana! Vaikka aika lyhyt onkin ;> Tosi kiva tuo sinun uus tukka- soppii ihan äärettömän hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasinki, että sulla sama! :) Kiitos paljon Anna! :-*

      Poista
  6. Tosi ihanat hiukset ja tuo mekkoki sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  7. Sulla on monissa kuvissa tosi kivasti hiukset! Voisitko ajatella tekeväs jonkinlaista kampaus-postausta? :) Esim. millä tekniikalla teet noita kiharoita ja lettikampauksia?? Onko sulla kuinka paksut hiukset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos ihanasta kommentista ja postausideasta! Oon imarreltu :) Ehdottomasti voin siis tehdä jonku kampauspostauksen. :) Mulla on aika ohuet hiukset, mutta omistan myös klipsipidennykset joita käytän sillon tällön. Ne ei kyllä enää pituutta tuo, vaan enemmän just sitä tuuheutta. :)

      Poista
  8. Ihana blogi sulla, sait uuden lukijan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janica!! :) Tervetuloa seurailemaan. :)

      Poista