14.8.14

Crazy hat lady

Moi muruset!
 Tässäpä sunnuntain asua kuvilla, kun vietettiin sushi-iltama siskojen ja poikaystävien kanssa (nyt kuulosti, että mulla on monta poikaystävää, mutta yksi niitä edelleen löytyy). Hatun ja paidan nappasin mukaan H&M:ltä jokunen aika sitten, kun pyörittiin ystävän kanssa kaupungilla. Oon haaveillut jo jonkin aikaa tämän mallisesta hatusta, joten oon aika tyytyväinen ostokseen. Rakastan pitää hattuja ja mun mielestä ne kruunaa niin monen asun. Oon ehkä perinyt tämän hatturakkauden edesmenneeltä mummiltani, joka piti aina ihania hellehattuja päässä.
(Nyt en sano enää kertaakaan hattu, sillä alkaa kuulostamaan jo tyhmältä).
 Paitakin on mielestäni ihana! Kevyttä huitulakangasta, lyhyt ja siinä on kiva selkämys, jota ei nyt hirveän hyvin näy kuvissa. Mustat farkut löytyivät Lontoon Forever 21:stä ja ne on petite-mallistoa. Kerrankin löytyi tälläiselle pätykälle niin sopivat farkut et ei tartte lahkeita ees moneen kertaan kääntää, huippua!

Loppuun vielä kuva iiiiihanista kynsistäni, joista kerron pian lisää! 

Miltä asu näyttää teidän silmään? Onko siellä muita hattuhulluja?
<3: Roosa

14 kommenttia:

  1. Ihana Roosa, hymyilytti ku luin tän :) tuo sun poikaystävä ja hattukommentti suluissa :'D. Musta ois ihanaa jos mulle sopis hatut tai osaisin niitä käyttää.. En ole ite perinyt tätä omalta Maj-mummilta. Hänellä oli oma hattuliike, jonka perusti aikanaan hänen äiti ja mummin jälkeen jatko vielä mun täti. Ne teki vielä ite ne hatut :) Sen nimi oli muotiliike-Maj :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Enni! <3 Oii kuulostaa ihanalta! Me ruvettiin äitin kanssa miettimään, että onkohan minun mummi joskus käynyt kyseisessä liikeessä.. :')

      Poista
    2. oi, voi olla hyvinkin mahdollista, että on käynyt :)

      Poista
  2. Vau mitä kuvia! Hauskoja :) Täällä ilmottautuun toinen hattuhullu! Hatut ja pipot on kyllä niin parhaita. Piristävät asua tuomalla eri ilmettä ja pelastavat huonon tukkapäivän :P Mulla niin haluttais ostaa syksyksi uus hattu kun nykyiset on vähintään yli 2v vanhoja niin haluttais jotain uutta jo käyttöön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihana kuulla kiitos Anna!! :) Mullaki haluttais ostaa uusia hattuja, joku vaalea olis kiva ja sitten viininpunainen ah!

      Poista
  3. ihanaihana asu ja tuo selkämys on kyllä todella kiva, mitä noista nyt vähän näkee sitä :) ja täällä kans toinen hattuhullu, hatut on vaan niin parhautta ♥

    VastaaPoista
  4. vitsit sulla on kyllä niin ihania vaatteita ja nuo kynnet ovat aivan ihanat! <3

    VastaaPoista
  5. aivan mahtava asu- ehkäpä sun kaikista tyylikkäin tähän mennessä!! <33 Jotenkin iskee muhun ihan täysin! :)
    Varmaan sekin tekee, että mä aikoin ostaa kesäksi jonkun kivan hatun, mutta sitten se jotenkin jäi ja ehkä aloin kuvittelemaan ettei se sovi mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Emilia!! <3 No sopiihan ihan varmasti!! ;)

      Poista
  6. ps. aivan täydelliset kynnet <3

    VastaaPoista
  7. Sulla on kyllä niin ihana pukeutumistyyli! Noiden kynsien käsittelyyn en tahtoisi joutua! :DD
    Täällä on sulle murunen pienen pieni haaste:
    http://heidi-facetomorrowtoday.blogspot.fi/2014/08/5x-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :'') kiitos paljon!! <3 Minäpäs yritän vastailla haasteeseen ;)

      Poista