11.5.14

Muutama lemppari

Hei kaikki! <3
Nyt olis vähän tällänen "kuukauden lempparit"-tyylinen postaus, mut nää on enemmänki vähän pitemmän ajan lemppareita. Osan kuvista oon ottanut jo kuukausia sitten ja tästä pitikin alunperin vissiin tulla "tammikuun lempparit" hups! Olisin voinut ottaa tähän mukaan enemmänkin juttuja, mutta ensi kerralla sitten!
Sain joku aika sitten tuliaisiksi ihanan Flower by Kenzon deodorantin ja olin todella positiivisesti yllättynyt, sillä en oo ikinä omistanu tuollasta "hajuvesi" dödöä haha! Iiiiiihana tuoksu!

 Keväällä on ihana ottaa käyttöön Lumenen Crystal Radiance heleyttävä meikinpohjustusvoide. Yritin löytää viime kesänä johonkin juhliin hyvää meikinpohjustus putelia ja vaikka tää ei ollutkaan ihan sellainen mitä olin ajatellut, tuo se kasvoille aivan ihanaa kesän heleyttä ja väriä.
 Mä oon kaikkien ihoöljyjen suurkuluttaja, etenkin vauvaöljyä tulee käytettyä päivittäin. Äiti anto mulle tälläsen testattavaksi ja ei voi muuta ku kehua! Kuivuu iholla tosi nopeasti eikä jätä sitä tahmaiseksi. Miinusta vähän oudosta miesmäisestä hajusta hahah!
"Vuonna 2002 maailmanlaajuisesti lanseerattu Bio‑Oil on voittanut 85 ihonhoitopalkintoa, ja se on noussut myydyimmäksi arpien ja raskausarpien hoitotuotteeksi 11 maassa." -Luontaistuotteet.net
Sopii siis myös ihan esimerkiksi kuivankin ihon hoitoon, vaikka voishan tuota testata muutamaan pieneen arpeen mitä kropasta löytyy.

 Uusia meikkisiveltimiä oon kaipaillu jo kaaaauan ja vihdoin pääsin sellaiset kotiuttamaan. Huomaa heti kuinka paljon helpompaa meikkaaminen ja etenkin luomivärin levittäminen ja häivyttäminen on kunnon siveltimillä.
Tämä puteli on pyöriny mun meikkipussissa niin paljon, että siitä näköjään kului tekstit kokonaan pois! Tykkään käyttää meikkivoidepuikkoja, sillä oon todennut ne parhaimmaksi ja peittävimmäksi omalle iholle. Mun ikilemppari vuodesta toiseen on Max Factorin pan stik-puikko mutta vähän aikaa sitten tuli testattua tätä e.l.f:in versiota siitä. E.l.f on varmaan monellekkin tuttu brittiläinen halpismeikki ja mä yllätyin ihan täysin kun huomasin merkin hyllykön apteekissa! Purkit on hieman tavallisia pienempiä, mut silti esimerkiksi tämä meikkivoide oli ihan todella riittoisa. Eikä myöskään 2,90 euron hinta kauheasti kirpaissut.

Onko kellään samoja lemppareita tai onko tullut testailtua samoja tuotteita?
Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille! <3

<3: Roosa

4 kommenttia:

  1. Siis mitä! Myydäänkö E.l.f tuotteita apteekissa!! Mä en oo tiennytkään, vähän huippua, arvaappas kaks kertaa minne suuntaan tänään ;) Ja ei oo todellakaan hinnallakaan pilattu! Hih huippua, et teit tän postauksen just nyt kun meikkivoide alkaa olla loppumassa ;) Joten kiitos vinkistä ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ainaki siinä hennesin vieressä olevassa pikkuapteekissa! :) Käyhän tsekkaamassa ja ole hyvä vaan <3 ihanaa kun vinkki tuli oikeaan osoitteeseen :)

      Poista
  2. Komppaaan juliaa, tänää todellaki sinne apteekkiin ♥♥kiitos siis hurjasti vinkeistä.:) ja oli muutenkin kiva lukea sun lemppari tuotteista :) mä tilasin ebaysta tämän vuoden puolella saman tyylisen sivellinsetin ja oon kyllä tykänny niiiiin paljo! ♥

    VastaaPoista
  3. Muutaman kerran oon meinannut ostaa nuita Elfin tuotteita, mutta on tullut mietittyä, että onko ne niin hyviä kun tosiaan toi hinta on niin alhainen! :D Mutta sait kyllä vakuuttuneeksi, pakko käydä ostamassa!

    VastaaPoista