25.1.14

Kuulumisia ja talven pelastajat

Mitenkäs siellä viikonloppu sujuu? ♡ Täällä sitä vietellään kotosalla muiden viilettäessä kaupungilla. Oon yrittäny hyödyntää vapaaillan siivoten ja järkkäillen asuntoa, sekä vihdoin keksiä jotain järkeviä säilytysratkaisuja tänne. Oon aina ollut aikamoinen vaatteiden, laukkujen, purnukoiden ynnä muiden hamstraaja ja se ei oo koskaan pahemmin mua vaivannut, kunnes muutin yksiöön. Oon myös aina tykänny, että kaikki tavarat on esillä. Kengät rivissä lattialla, korut pöydällä rasioissa, laukut jossain läjässä ja vaatteet vaaterekeissä, joten mikään ei vahingossakaan jää unholaan. Moniin tavaroihin liittyy myös paljon muistoja, joiden takia en oo koskaan niistä ajatellutkaan luopua, mutta ehkä mä en enää tarvi mun 18v synttärimekkoa tai vanhoja vaaleanpunaisia puputossuja (niistä luopumista ehkä vielä harkitsen haha). Nyt vihdoin oon tajunnu sen, että en välttämättä tarvitse näitä kaikkia ja yksinkertaisesti kaikki ei mahdu asuntooni heh. Mutta onneksi miljoonat erilaiset laatikot piilottavat helposti tilpehöörin, asusteet sekä esimerkiksi kesävaatteet talviaikaan. Ne pelastavat mut kaaokselta kun järkkäilen ne nätisti kaappeihin ja sängyn alle riviin.

Pelastajista puheenollen: löysin täydellisen rasvan mun talvi-iholle. Kesäisin en huomaa mitään ongelmaa ja käytössä on ihan jotkut tavalliset rasvat, mutta talvisin iho kaipaa jotain tujumpaa. En muistanut ottaa Espanjaan kasvorasvaa mukaan, joten tämä Dove oli melkein ensimmäinen minkä kaupassa näin ja nappasin mukaan. Tää osottautuki tosi hyväksi ja iho kiittää! Toinen talven must-juttu on Muumi-selvityssuihke haha! Mietin hetken, että kehtaanko sanoa tätä edes ääneen, kun muutama parturi-kampaaja ystäväni siellä tätä lukee mutta antaa nyt mennä. Ihan huippu tuote sähköisyyden ja takkujen poistoon eli pipohiusten pelastus! Plussaa ihanasta tuoksusta.

Nyt taidan alkaa nukkumaan niin jaksaa herätä pirteenä töihin. Ihanaa viikonloppua kaikille, vietitte sitä sitten viihteellä tai kotosalla rentoutuen!! <3

<3: Roosa

1 kommentti:

  1. Ohho! hienoa sysse ku oot saanu tavaroita järjestettyä :) ja mitämitä puputossut mulle jos ei kelepaa!! oon aina himoinnu niitä sulta :DD

    VastaaPoista