9.1.14

Go at least once a year to a place you've never been before

Hei ihanat! Toivottavasti kaikilla oli mukava uusivuosi ja lähtenyt hyvin vuosi 2014 käyntiin!
Meillä oli ihan huikee reissu Rukalla ja tuntu niin haikealta palata töihin viime viikonloppuna.  No, eipä mulla kauaa nokka tuhissu sillä maanantaina alko talviloma ja ollu ihana vaan rentoilla. Joulukuu oli niin kauhean kiire töissä ja muuallakin, joten ihana rauhoittua hetkeksi ennen työntäyteistä kevättä. Ja en osaisi kuvitella parempaa aloitusta vuodelle kuin se, että huomenna (tai itseasiassa tänään, kello on viisi aamulla hups) lähtään poikaystävän kanssa viikon mittaiselle reissulle Espanjaan!!! ♡ Oon koittanut kuumeisesti pähkäillä mitä pakkailen mukaan, mutta matkalaukku ammottaa edelleen tyhjyyttään tuossa lattialla. Toisaalta on tullut todettua se, että itsellä pakkaaminen on tehokkainta muutamaa tuntia ennen lähtöä.
Mulla oli tarkotus laittaa koneelta tänne vähän Ruka-kuvia ja muuta, mutta en kerennytkään, joten tyydytään nyt näihin epämääräisiin kuviin puhelimelta.
Nyt pakko koittaa nukkua hetki, sillä huomenna on vielä paljon puuhaa! Ehkä tuo paremman puoliskon uninen tuhina ja lämpö sais mutkin untenmaille.
Palaillaan ensiviikolla muruset!
<3: Roosa


5 kommenttia:

  1. Hahaha olin vissii nii innoissani teijän tulosta, että kävin jo eilen kentällä mutkan :D Olisippa nähäny mun ilmeen ja nauruhysterian ku tajusin että oon päivän liian aikasessa! Hahahahahah! Noh anyways tännää uusi yritys ja kentällä nähhää!! Matkustakaa turvallisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo Juuli kertoki!! :D Ei luoja että naurettiin, voi pölijä! Mutta kohta nähhään ja kohta uus yritys! ;)

      Poista
  2. Ihan loistavaa reissua!! :) Matkakuvia ootellessa..... ;D

    VastaaPoista