16.12.13

Decembrrrrrrr

Heiii ja ihanaa joulukuun puoltaväliä kaikille! Ketkä on jo ihan täpinöissään joulusta? Mä sain vähäsen lissää joulufiilistä ton taustalla kimmeltävän valkosen kuusen pystyttämisestä ja koristelusta. Mulla on ihan kauheena töitä ennen aattoa ja muutamiin pippaloihinki pitäis keretä, mutta onneks pääsee sit hetkeks rauhottuu ennen uuttavuotta. Ja nyt peukut pystyyn et toi kaamee vesisade loppuis ennen joulua..
Viikonloppu meni vaan rentoillessa ja ei jaksanu tehä mitään erikoista, sillä torstaina käytiin Nuclearissa Real Dealin pikkujouluissa ja oli kyllä kiva ilta. Mulla oli vapaapäivä, joten oli kiva laittautua vähän pitemmän kaavan kautta ja laittaa muunmuassa ripsitupsuja pitkästä aikaa silmiä koristamaan. Oon nykyää iha supertylsä hiustenlaittaja ja nakkaan yleensä uloslähtiessä vaan hatun päähän, joten mukava vääntää hiuksiin jotain kaavasta poikkeavaa ja silti yksinkertaista. 
Seassa myös sekalaisia kuvia kämpiltä ja muutamasta ihanasta tyttömäisestä jutusta, mitä oon tänne keräilly. Rakastan kauniita esineitä ja söpöjä juttuja, mutta onneks tää on pysyny aina hyvän maun rajoissa ja en oo alkanu roudailee tänne mitään Hello Kitty-kamaa tsihih..:) 
Silkkinen aamutakki ja Alexander McQueen-tyylinen "sormuslaukku" on Kiinasta ja vaikka rakastan tuota pikkulaukkua ihan hirveesti, ei se oo vielä kertaakaan jostain syystä päässyt käyttöön!
 



Pusuja!
<3: Roosa

4 kommenttia:

  1. Aa harmittaa ku en päässy nukeen torstaina :-( mut oli vissii ihan hyvä leffa ? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se! ;) Hööh, mä mietinki aikasemmin et törmätäänköhän siellä! :)

      Poista
  2. Kaunis! :) missä olet töissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Voii valitettavasti en halua sitä täällä sanoa, mutta Oulun keskustassa heh! :')

      Poista