29.10.13

We match together like a sweater and this weather

Voi että mulla menee kohta hermot. Mulla on kertynyt paljon kuvia viimeaikoina ja oon ollut tekemässä monenmontaa postausta, mutta aina lisätessäni kuvat bloggeriin niiden laatu huononee rajusti. Ei nyt pienet muutokset haittaisi ollenkaan, mutta en haluaisi julkaista sellaisia kuvia mitkä ihan oikeasti on kunnon pikselimössöä. Eikä varmaan kukaan jaksa sellaisia katsoakaan. Vika saattaa tosin olla myös koneessa jolta oon koittanut postailla, joten en menetä toivoani kokonaan ja yritän lisäillä kuvia tänne jonkun eri koneen kautta. Noh, onneksi puhelimeen kertyy paljon kuvia eli nämä saavat kelvata paremman puutteessa. ;)

Oon niin poikki! Mulla on nyt vaan aamuvuoroja ja en oo ollenkaan aamuihmisiä. Onneksi oon sentään päässyt eroon niistä ihanista lapsuus- ja teinivuosien aamukiukkukohtauksista, joihin muunmuassa äiti menetti monesti hermonsa ja joita nykyään jo vähän ikävöi. Oon tosi mukavuudenhalunen ja rakastan nukkumista joten ilman herätyskelloa pystyn nukkumaan helposti vaikka 12-14 tuntia. Toisaalta ihanaa, kun on loppupäivät vapaata ja kerkeää iltaisin tehdä muita juttuja kuten esimerkiksi tänään kun saan rakkaan ystävän luokseni kylään. Vielä kun muutaman päivän jaksais reippailla niin pääsee viikonloppuna kavereiden kanssa mökille rentoutumaan.

Kuvissa näkyy joitakin viimeaikaisia puuhailuja eli ei mitään kummempia. Viimeviikolla paras ystävä oli käymässä Suomessa ja pääsin yhdeksi illaksi kyseisen murun kainaloon! Kierreltiin baareja ja juteltiin puolen vuoden asiat pikakelauksella läpi. Toivottavasti pääsen vaikka talven aikana käymään Espanjassa, ettei ikävä kasvaisi liian suureksi! Muissa kuvissa näkyy muunmuassa mun uudet supersöpöt hanskat, völläilyä ja kuvia kotoa, missä vallitsee aika talvinen tunnelma. Palaillaan joku päivä niiden muitten kuvien kanssa, pus!!

<3: Roosa

6 kommenttia:

  1. Hei vissiin aika monella muullaki on ongelmia kuvien lataamisessa ku ne muuttuu just pikselimössöksi. Luin yhestä blogista että kuvat kannatas muuttaa eri muotoon eli ei ladata jpg:nä vaan olikohan se että png olis hyvä muoto jollon kuvien laatu ei kärsi :) ainaki netissä olevalla picmonkey ohjelmalla saa kätevästi muokattua ne tuohon png-mutoon ja mulla kuvat tulee sillon ainaki selvinä tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mahtavaa! Kiitos paljon, pittääpä koittaa!! :)

      Poista
  2. Voi Roosa kun sää vaan oot niin kaunis!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii kiitos paljon ihanasta kommentista! <3 piristit mun päivää!

      Poista
  3. Ja yksi vaihtoehto on laittaa kuvat linkkien kautta blogiin esim Flickerin kautta :) näin ei myöskän tila lopu blogista heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitääpä koittaa! Kiitos paljon! :)

      Poista