28.4.13

Brunettes do it better

Joku tovi sitten istahdin kulahtaneine hiuksineni kampaajan tuoliin ja annoin ihanan ystäväni Lauran tehdä taikoja. Ollaan kauan pohdittu, että mitä tähän reuhkaan keksisi ja ei itseasiassa vielä tuolloinkaan tiedetty, joten annoin Lauralle vapaat kädet.

Värien valkkaamista hmm..
Ruskeeta iiks! 
Tadaa! Tässä ero ei nyt näytä hirveen suurelta, mutta livenä väri on tummempi. Vasemmalla näkyy tuo mun hieno ylikasvanu juuri (olin tosiaan värjänny edellisen kerran hiukset heinäkuussa eli periaatteessa mulla oli tollanen luonnollinen liukuvärjäys..?) ja oikeella vähän freesimpi tukka!
Näissä taas näyttää ihan eriltä ku noissa liikkeellä otetuissa kuvissa ja en muutenkaan saanut oikeen hyvää kuvaa mutta ymmärrätte varmaan pointin! ;) Ruskeeta, ihania raitoja ja liukuvärjäystä: me likes! 

Nyt on jääny taas postailut vähä vähemmälle, ku oon rampannu paljon töissä ja vapaa-ajat hengaillu ihanien ystävien kanssa. Oon laiminlyöny rakkaan kameraniki ihan täysin, mutta onneks puhelimella on tullu otettua paljon kuvia joten isken niitä tänne joku päivä!
Nyt lähen nauttimaan tosta ihanastaihanastaihanasta auringossa ja hillumaan pihalle! 
<3: Roosa

Kyseinen hius- ja kauneushoitola "Hetki kauneudelle" sijaitsee siis Oulun postiaukiolla (Hallituskatu 33) ja siellä työskentelee paras ja ihanin Laura parturi-kampaajana. Suosittelen lämpimästi kaikille Oululaisille! <3



6 kommenttia:

  1. Nuo hiukset on kylllä upeet <3 sopii niin hyvin!

    VastaaPoista
  2. Näyttää älyttömän hyvältä! Varsinkin tossa kolmanneks alimmassa kuvassa näyttää niin täydelliseltä. Voi että sulla on paksut hiukset, upeet!! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos paljon ihana!! :) Mulla on kyllä aika ohuet hiukset, mutta ei haittaa jos kuvat vähän hämää.. ;)

      Poista