2.3.13

"Time to drink champagne and dance on the table"

Hei muruset! Tässä taas pikku kuvapläjäys kuluneelta viikolta. Ei taaskaan mitään järkevää vaan muutamia random kuvia mitä on tullut räpsittyä. Mutta nyt mulla on niin kiire niin tässäpä olis! ;)
Ihana aamupala joltain päivältä. Kaveri nauro, että eihän tuossa oo muuta ku kiiviä ja viinirypäleitä mut on siellä alla banaania ja jugurttia. Syön harvoin aamupalaa ja jos syön niin silloinkin vain leipää, joten tää oli mulle ihan luksusta.. ;)
Ja ihanaa leffaa samalla. <3
Keskiviikkona "yhdillä" kulmassa. 

Pelattiin tornia ja nolona myönnän että hävisin. Vaikka kuinka uhosin, että mulla on niin vakaat kädet.. höh!

 Päällä mulla oli siskon ihana peplum-paita. 
Seuraavana aamuna kaivoin kameran laukusta, otin linssisuojan pois ja sain melkein sydärin! En tiiä mihin tuo on osunut, mutta onneksi mulla oli tuo suojalinssi. Nyt kaikki järkkärinomistajat jolla ei oo tuollasta niin kipittäkää heti kauppaan, koska tuo on superkätevä jos vaikka tökkää kameran jonnekkin! Olisi tympeää jos objektiivin linssi menisi rikki.. 

 No onneksi selvisin säikähdyksellä ja mun vauva on ehjä. 
 Alotin lukemaan uutta kirjaa minkä löysin kotikotoa hyllystä. Luen yleensä samat kirjat moniamonia kertoja uudestaan niin kiva löytää välillä jotain uutta. 
Oli pakko laittaa kuva tästä kamaluudesta! Oon ollut välillä yökylässä siskolla tai porukoilla, joten oon raahannut koruja mukanani yhdessä pussukassa. Noh.. noitten selvittäminen vois olla seuraavan vapaapäivän projekti. 
Oon ollut NIIN onnellinen tämän viikon auringonpaisteesta ja tuntui ihan keväältä, kun sai laittaa ensimmäistä kertaa arskat päähän! Voi kesä ja kuiva asfaltti tulkaa jo! Voi sitä ilonpäivää, kun saa kaivaa nahkatakin laatikosta! <3

Tänään ohjelmassa tyttöjenilta jota oon oottanu jo kuukausia. Nimittäin kaksi rakasta kaveriani on puolen vuoden reissaamisen jälkeen vihdoin palannut Ouluun ja kohta molemmat tulee tänne meijän kämpille, ihanaa! Luvassa siis juhlimista ja hieman onnenkyyneleitä!! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti