22.3.13

and this is the part where you find out who you are


  Hei kaikki ihanaiset siellä! <3 

 
Vierähtänyt taas pieni tovi kun oon viimeksi postaillu. Mun elämässä on tapahtunu viime aikoina suuria muutoksia ja paljon huonoa ja vähän hyvääkin. Voi, kun olisi ihana vain vuodattaa kaikki mitä on tapahtunut ja mitä kuuluu, mutta kyllähän kaikki nyt tietää ettei henkilökohtaisia asioita näin vain kirjoiteta muiden luettavaksi. Oon joutunu käsittelemään kipeitä asioita, jotka on muuttanu mua hyvin paljon. Ja vaikka kuinka kliseiseltä se kuulostaakaan, oon tajunnut yhden asian: se mikä ei tapa, vahvistaa. 
En voi uskoakkaan kuinka ihania ihmisiä mulla on ympärillä! Tiedän, että moni perheenjäsen, sukulainen ja ystävä siellä lukee tätä ja halusin sen kertoa että KIITOS! <3 Aivan uskomatonta miten paljon kaikki ovat jaksaneet auttaa, vaikka omassa elämässä olisi murheita ja huolia. En voi sanoin kuvailla, kuinka onnellinen olen nämä ihmiset ympärilläni!

Mutta nyt mennään näihin "pinnallisempiin" hömppäjuttuihin.. ;)
 
Ihana siskoni toi Riikan-reissultaan tuliaisiksi tälläisen kaulakorun ja rakastuin heti!
 
Näyttää varmasti todella hyvältä kesällä ruskettunutta ihoa vasten! (Niinku yleensä kaikki korut, vaatteet ja kengät haha. Välillä nauretaan kavereitten kanssa, jos lähettää vaikka kuvan uudesta mekosta niin aina pitää sanoa, että "tää on ihana sitten ruskettuneiden säärien kanssa" yms. Voi voi meitä..)

Räpsin samalla kuvia kun meikkailin työpaikan kemuihin..

 ..ja yritin saada jotain kivoja meikkikuvia, mutta mulla palaa niin käpy mun ripsien kanssa! Yläripset on aina ihan vinksin vonksin ja osa sojottaa alaspäin (?!!) vaikka koitan niitä taittaa. Välillä ne asettuu hyvin ja näyttää kivoilta, mutta oon taistellu niiden kanssa jo vuosia ja oon harkinnu pitkään ripsienpidennyksiä. Ehkä tässä joku päivä vielä rohkaistun ja meen ne ottamaan.
 
Ah, punainen huulipuna on vaan niin ihanaa!
 
Tässä nuo ripset näyttää muka hyvältä mutta don't be fooled!
 
Voimien palautuessa jakso taas vähän järkkäillä huonetta. Voi että ootan, kun pääsen käyttää tuota hattua! Missä olette plussakelit ja ihanat kevätilmat!?


Ja noita vasemmalla puolella olevia kenkiä haluan myös päästä käyttämään! Ostin ne kiinasta ja ne on yhdet mun lempparit. Niissä on ihana punanen pohja ja ne on leopardikuosia sisältä. Ainut huono puoli on, että niissä ei oo mitään uria pohjassa vaan ne on ihan supersileät (ja, että yksi tollanen renksu lähti irti). Voitte varmaan kuvitella minkälainen yhdistelmä se on lumen kanssa. Mulla on jääny niin kamalat traumat, kun liukastuin baarissa johonkin pikku lätäkköön ja tarrasin johonki random tyttöön.. Never again!
 Viikkasin jopa vaatteitani, hyvä minä!
 Loppuun vielä tällänen upea kuva. Yritin saada hyvää kuvaa mun hiustenkasvatus-projektista (kasvakaa, kasvakaa, lupaan etten leikkaa teitä enää ikinä!) ja mua alko naurattaa niin tuo mun oikeenpuoleinen kuvausilme. Kurtistan aina hirveesti ottaa ja keskityn niin täysillä, mistä seuraa monesti kamala pääkipu haha.

Nyt kömmin peiton alle, laitan kuulokkeet korville ja kuuntelen jotakin ihania biisejä. Huomenna on taas paljon tekemistä ennen töitä!
<3: Roosa




11 kommenttia:

  1. Ihanat korut kyllä sisko osas meille tuua ja vissiin pitää niitäki lainailla ku ihastuin tohon sunki! (:::

    oot kaunis!

    ja tätä en varmaan oo ikinä sanonu liian monesti, et kultapieni kaikesta selviää ja vastoinkäymiset vaan vahvistaa! we <3 you, keep goin'!

    VastaaPoista
  2. Me selvitään mistä vaan yhessä! <3 Tuuhhan ens viikolla tänne meijän hoitoon, Rollo tekee ihmeitä ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana sinä <3 nähdään pian, joohan! ;) pusuja ja haleja hihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinää! <3 pusuja ja haleja takaisin paaaaljon ja nähdään! ;)

      Poista
  4. <3 <3 <3 <3

    <3:llä,
    Olokki

    VastaaPoista