25.2.13

Easy like sunday morning

Olispa kaikki aamut näin lepposia kuin tänään. Oon saanu käännettyä mun unirytmit vihdoin silleen et herään ennen puoltapäivää ja aamulla ei tee niin tiukkaa nousta, joten ihana kun ei tarvi tehdä kaikkea niin kiireessä. Tosin mulla oli vasta illaksi töihin niin sain rentoilla ihan asioikseen.
 
 
 Mun aamuun kuulu mm. meikkailua kaikessa rauhassa..

 Teen litkimistä.. (vieläpä mulle tarkotettua he he)
 Kynsien lakkailua. Nyt saa väistyä kaikki ankeet syksy- ja talvivärit ja tilalle kaikkee superräikeetä!
 Löhövaatteissa hengailua..
Ja lempparileffan tuijottamista. 

Ensviikko on superkiireinen ja satatuhatta asiaa hoidettavana, mutta onneks loppuviikolle on luvassa kivoja juttuja. Mutta niistä sitten myöhemmin! ;)
<3: Roosa
p.s. yritän postailla jotain järkevämpää ensviikolla hahah!


6 kommenttia:

  1. Tälläiset aamut on täyttä parhautta! toi leffa on ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Kannattaa muuten lukea se kirja, sekin on aivan ihana oii! <3

      Poista
  2. Saisimpa mäkin jo korjattua tän unirytmin! Ei tuu oleen helppoo herätä taas ens viikolla joka päivä kuudelta :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ounou, tekis kyllä tuskaa! :D Arvaappa pysykö mulla kauaa tuo unirytmi haha..

      Poista
  3. Tuo vettä elefanteille on ihana, yksi minunki suosikeista!

    Rennot aamut <3

    VastaaPoista