16.1.13

2 minute updo!

Meillä on torstaina työpaikan juhlat ja mulla on kauhee hiuskriisi! Mulla on aina hiukset auki ja kiharalla, mutta nyt haluaisin tehdä jotain muuta. Lähdin yks ilta ex tempore siskon ja serkun kanssa käymään baarissa ja juuri töistä tulleena en ollut erityisen hehkeänä, joten hiuksille piti keksiä joku nopea ratkaisu. Mun mieleen on pinttyny yks youtube-video missä tyttö tekee kampauksen ilman kiharrinta tai mitään aineita, joten päätin testata sitä ja tykkäsin kovasti. Tältä se siis näyttää:
Just sopivan simppeli ja sotkuinen..
..mutta silti juhlallinen!
Myös pientä vaatekriisiä havaittavissa. Onneks mulla on koko huominen vapaapäivä aikaa sovitella  mekkojani tai kierrellä kaupungilla etsimässä uutta. Harmi vaan, että uhrattiin meidän kämppä torstain etkoilulle, joten huomenna pitäisi saada koti näyttämään kodilta. Parempi puolisko hoiti omat osuutensa jo tänään, joten mun pitäsi saada omat vaatteeni vihdoin järkättyä lattialta vaatekaappiin. Ne on ollu menossa sinne jo pari viikkoa (huom! kuukautta..), mutta mä en vaan saa sitä koskaan päätökseen. 


<3: Roosa


7 kommenttia:

  1. Ihana kampaus! Tökikkö sää nuo pyöritellyt hiustupsut vaan minneillä kiinni? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja melkeen! Ku on pyöritelly tollasen osion niin pitää toisella käellä tollee latvasta kiinni ja toisella vetää ne hiukset silleen "sylttyyn" ja siitä tulee sellanen kiharan näköinen sotku, joka laitetaan pinnillä kiinni. Ja sit käy koko pompulan läpi pikku osioissa. :) Hirveen hankala selittää, mutta kannattaa koittaa jos tästä sai selvää! ;)

      Poista
  2. ihana nuttura kyllä! ja heiii millon tulee tapsan tansseista kuvii hahaha :DD ei terve mikä ilta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hahaa koitan saaha kohta laitettua.. joo aikamoinen ilta :DD

      Poista
  3. IHANAT hiukset! Mä en osaa tehdä mun hiuksille itse yhtään mitään ja ne on suunnilleen joka päivä vaan auki, kuinka tylsää! Ja joo joku video olis mahtava, en yhtään tiedä miten tekisin tollasen itelleni :--D

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos! :) Hmm pitääpäs laittaa tää video-idea korvan taakse, sillä tää kampaus on ihan SUPERhelppo! :)

    VastaaPoista